Czy Twoja firma popełnia te błędy w produkcji soków?

W naszym świecie, w którym panuje obsesja na punkcie zdrowia, nie jest zaskoczeniem, że niezliczone rzesze konsumentów zwracają się ku korzyściom płynącym z picia soków. Świeże soki owocowe dostarczają nam wielu składników odżywczych, a do tego wyśmienicie smakują. Jeśli oparłeś swój biznes na idei serwowania świeżych soków i smoothies, z pewnością nie jesteś sam. Nie oznacza to jednak, że nie masz możliwości wprowadzenia usprawnień. W dzisiejszym wpisie podzielimy się kilkoma naszymi ulubionymi wskazówkami dotyczącymi soków - oraz kilkoma błędami, których z pewnością będziesz chciał uniknąć.

BŁĄD: Przepisy Twojego baru sokowego nie przemawiają do klientów.Jeśli chcesz skutecznie sprzedawać swoje produkty, musisz dokładnie zrozumieć, kto jest Twoim klientem. Musisz wiedzieć, które rodzaje soków i smaków są atrakcyjne dla mas, a które stanowią raczej ofertę niszową. Na przykład, w 2015 roku sok pomarańczowy był najpopularniejszym napojem wśród Amerykanów - przeciętny człowiek wypił w tym roku 2,7 galonów soku. Oznacza to, że smaki cytrusowe podobają się konsumentom w każdym wieku, podczas gdy inne opcje (np. selerowy lub pomidorowy) nie są tak uniwersalne. Nie oznacza to, że nie można oferować tych smaków, ale oznacza, że prawdopodobnie lepiej będzie, jeśli w pierwszej kolejności w menu znajdą się sprawdzone smaki ulubione. W przeciwnym razie możesz nigdy nie przekonać swoich klientów do spróbowania tego, co sprzedajesz.

BŁĄD: Nie przygotowujesz soków na zamówienie.Jeśli używasz sokowirówki w domu, prawdopodobnie od razu nalewasz sok do szklanki, aby go natychmiast wypić. Teoretycznie tak samo powinno być w Twojej firmie. Aby jednak zaoszczędzić czas, można pokusić się o wcześniejsze przygotowanie soku i podanie go po złożeniu zamówienia przez klienta. Takie postępowanie nie tylko ogranicza możliwość dostosowania produktu do potrzeb klienta, ale może również wpłynąć na pogorszenie jakości soku. Jedną z najlepszych wskazówek dotyczących soków jest to, aby zawsze podawać je od razu i upewnić się, że sok jest zimny dla klienta.

BŁĄD: Nie dodajesz warzyw do swoich soków.Owoce cieszą się dużą popularnością, ale nie zapominaj, że sok jest doskonałym nośnikiem dla warzyw! Klienci mogą nie przepadać za smakiem niektórych warzyw w swoich smoothie lub soku, ale dostarczają one wielu składników odżywczych. Ponadto, można je łatwo ukryć wśród innych smaków i często mają piękne kolory. Marchew, buraki, seler, ogórek i inne warzywa mogą stanowić mile widziany dodatek, którego konsumenci mogą nie zauważyć od razu, ale który może przyczynić się do osiągnięcia ich celów zdrowotnych w dłuższej perspektywie.

BŁĄD: Nie zainwestowałeś w profesjonalną sokowirówkę.Jedną z najważniejszych wskazówek dotyczących soków dla firm jest zaopatrzenie się w odpowiedni sprzęt. Po prostu nie da się uzyskać takiej ilości i jakości produktów, jakiej potrzebujesz, jeśli polegasz na domowej sokowirówce. Potrzebna będzie profesjonalna sokowirówka (lub kilka), aby zapewnić obsługę klientów i utrzymać stały dopływ soków. Inwestycja w profesjonalną sokowirówkę może również otworzyć możliwości tworzenia różnych odmian soków i ograniczyć ilość czynności przygotowawczych, które musi wykonać personel. Nie możesz oczekiwać, że osiągniesz sukces używając sprzętu niskiej jakości, więc potraktuj to jako inwestycję w swój biznes i zdecyduj się na najwyższej jakości sokowirówki dostępne na rynku.

Jeśli potrzebujesz więcej wskazówek dotyczących soków lub chcesz rozwiązać problem z produktami do soków, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami już dziś.

Autor

Magdalena Czajkowska

Redakcja semiro.pl

Zobacz również

Kontakt

E-mail: kontakt@semiro.pl

Zdrowa i odpowiednia dieta to klucz do naszego dobrego samopoczucia

Dlaczego warto zainwestować w wyciskarkę do soku?
Jak odpowiednio wyciskać domowe soki?
Z jakich owoców i warzyw należy wyciskać soki?

Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz tylko na naszym portalu